کد خبر: ۱۲۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس به‌دنبال حفظ صدرنشینی در امارات

تیم‌ پرسپولیس امروز (سه شنبه) اولین بازی‌ خود را در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان انجام خواهد داد.
به گزارش شیرازه در روز دوم از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز دو نماینده دیگر کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت. روز گذشته استقلال در ورزشگاه آزادی برابر العین امارات با نتیجه یک بر یک متوقف شد و ذوب‌‌آهن با نتیجه 3 بر صفر مغلوب الوحده امارات شد.

پرسپولیس 6امتیازی در دبی میهمان الوصل است و تراکتورسازی با تک امتیازی که در بازی‌های رفت کسب کرده در اولین بازی‌اش در تبریز در این رقابت‌ها، میزبان الجزیره امارات خواهد بود.

پرسپولیس با 6 امتیازی که در دور رفت بازی‌ها کسب کرده امیدوار است امروز با کسب یک برد دیگر صعودش را به مرحله بعد بازی‌ها تا حد زیادی قطعی کند. الوصل در بازی رفت حریف چندان قدری برای پرسپولیس نشان نداد اما از اردوی این تیم خبر می‌رسد تعدادی از مصدومان آنها از جمله فابیو لیما برزیلی آماده بازی امروز هستند و این امر نشان می‌دهد سرخپوشان کار به‌مراتب سخت‌تری نسبت به بازی رفت پیش‌ِرو دارند.

الوصل تیم بدون امتیاز گروه C رقابت‌ها است و دیگر چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت و با تمام قوا به مصاف نماینده کشورمان خواهد رفت تا حداقل برای کشورش آبروداری کرده باشد.

پرسپولیس بعد از شکست در دربی با یک برد روحیه‌بخش مقابل الوصل توانست از نظر روحی و روانی به شرایط خوب گذشته خود برگردد و امروز هم با تمام نفراتش در ورزشگاه زعبیل به مصاف تیم اماراتی خواهد رفت. به‌نظر می‌آید برانکو باز هم قصد استفاده از محسن مسلمان و گادوین منشا را در ترکیب اصلی ندارد و با همان ترکیب بازی قبل خود به میدان خواهد رفت.

برانکو خوب می‌داند تیمش برای سرگروهی رقابت تنگاتنگی با السد دارد و به همین خاطر 3 امتیاز این بازی برای آنها بسیار حیاتی است.  قضاوت این مسابقه را داوران چینی به‌عهده خواهند داشت.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان